Contactcenter gespecialiseerd in de zorgsector

/Contactcenter gespecialiseerd in de zorgsector
Contactcenter gespecialiseerd in de zorgsector 2019-05-29T08:14:01+00:00
Een goed klantcontactteam dat elk moment van de dag bereikbaar is?

SWJ Resultancy helpt zorgaanbieders om een langdurige, rendabele relatie met klanten op te bouwen.

Klantenservice zorgaanbieders
Slider

Klantenservice voor zorgaanbieders

SWJ Resultancy ondersteunt zorgaanbieders al jarenlang bij de klantenservice, zodat zij beter bereikbaar zijn voor hun patiënten/cliënten en daardoor meer nieuwe patiënten/cliënten mogen verwelkomen. Door onze specialisatie in onder andere de zorgmarkt hebben wij veel kennis van de markt en de doelgroep.

Onze werkwijze kenmerkt zich door onze transparante, klantgerichte en dienstverlenende instelling. Wij onderscheiden ons in de markt door de kennis van specifieke branches en innovatieve en nauwkeurige uitvoering van projecten en opdrachten. Met deskundige en enthousiaste medewerkers leiden wij uw klantcontacten tot een succes.

Neem contact op
Klantcontact uitbesteden

Uw zorgorganisatie optimaal bereikbaar

Het kan voorkomen dat u tijdens een vakantieperiode of een drukke periode minder goed bereikbaar bent, omdat u over onvoldoende capaciteit beschikt. Het deskundige en flexibele klantenserviceteam van SWJ Resultancy helpt u hierbij graag! Wij weten als geen ander hoe het contact met uw patiënten/cliënten zo effectief en efficiënt mogelijk ingericht kan worden, zodat u het optimale uit klantcontact haalt.
Tegenwoordig stellen patiënten/cliënten steeds meer eisen als het gaat om de service en bereikbaarheid. Als u niet bereikbaar bent op het moment dat de patiënt/cliënt u nodig heeft, zal niet iedereen dit accepteren. Wij zorgen er samen met u voor dat u bereikbaar bent, zodat u geen patiënten/cliënten misloopt en bestaande patiënten/cliënten te woord worden gestaan.
Bent u benieuwd hoe wij u kunnen helpen? Neem dan contact met ons op!

De dienstverlening

SWJ Resultancy helpt graag uw klantcontact te verbeteren. Dit doen wij op de volgende gebieden:

Klantenservice uitbesteden

Klantcontact uitbesteden

Het is mogelijk om uw klantenservice en telefonische bereikbaarheid geheel of gedeeltelijk aan SWJ Resultancy uit te besteden.

Verbeteren van de klantenservice

Consultancy klantcontact

Bent u benieuwd hoe u uw klantcontactcentrum zo effectief en efficiënt mogelijk inzet? Wij adviseren u graag over het optimaal inrichten van uw klantenservice.

Telefonische acquisitie - nieuwe klanten werven

Telefonische acquisitie

SWJ Resultancy heeft ruime ervaring met telefonische acquisitie. Wij kunnen dit gedeeltelijk of volledig voor u uit handen nemen.

Flexibele klantenservice

Flexibele inzet personeel

Bent u tijdens drukte op kantoor of juist met de vakantieperiode onvoldoende bereikbaar voor uw klanten? U kunt flexibel gebruik maken van ons serviceteam dat alle inkomende en uitgaande communicatie voor u uit handen neemt.

Klantenservice training

Trainingen op maat

Wilt u uw klantenservice optimaliseren? Wij kunnen voor uw organisatie trainingen op maat verzorgen, zodat uw klantenserviceteam effectiever en efficiënter contact met uw doelgroep onderhoudt en zo de klanttevredenheid vergroot.

Benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen?

Neem contact op