Contactcenter gespecialiseerd in de zorgsector 2020-01-09T14:14:52+00:00

Een goed klantcontactteam dat optimaal bereikbaar is?

SWJ Resultancy helpt zorgaanbieders om een langdurige, rendabele relatie met klanten op te bouwen.

Klantenservice zorgaanbieders
Slider

Klantenservice voor zorgaanbieders

SWJ Resultancy ondersteunt zorgaanbieders al jarenlang bij de klantenservice, zodat zij beter bereikbaar zijn voor hun patiënten/cliënten en daardoor meer nieuwe patiënten/cliënten mogen verwelkomen. Door onze specialisatie in onder andere de zorgmarkt hebben wij veel kennis van de markt en de doelgroep.

Onze werkwijze kenmerkt zich door onze transparante, klantgerichte en dienstverlenende instelling. Wij onderscheiden ons in de markt door onze kennis van specifieke branches. Met deskundige en enthousiaste medewerkers leiden wij uw klantcontacten tot een succes.

Neem contact op

Uw zorgorganisatie optimaal bereikbaar

Het kan voorkomen dat u tijdens een vakantieperiode of een drukke periode minder goed bereikbaar bent, omdat u over onvoldoende capaciteit beschikt. Het deskundige en flexibele klantenserviceteam van SWJ Resultancy helpt u hierbij graag! Wij weten als geen ander hoe het contact met uw patiënten/cliënten zo effectief en efficiënt mogelijk ingericht kan worden, zodat u het optimale uit klantcontact haalt.
Tegenwoordig stellen patiënten/cliënten steeds meer eisen als het gaat om de service en bereikbaarheid. Als u niet bereikbaar bent op het moment dat de patiënt/cliënt u nodig heeft, zal niet iedereen dit accepteren. Wij zorgen er samen met u voor dat u bereikbaar bent, zodat u geen patiënten/cliënten misloopt en bestaande patiënten/cliënten te woord worden gestaan.

Klantcontact uitbesteden callcenter SWJ Delft

De dienstverlening

SWJ Resultancy helpt graag uw klantcontact te verbeteren. Dit doen wij op de volgende gebieden:

Klantenservice uitbesteden callcenter SWJ Delft

Klantcontact uitbesteden

Het is mogelijk om uw klantenservice en telefonische bereikbaarheid geheel of gedeeltelijk aan SWJ Resultancy uit te besteden.

Verbeteren van de klantenservice callcenter SWJ Delft

Consultancy klantcontact

Bent u benieuwd hoe u uw klantcontactcentrum zo effectief en efficiënt mogelijk inzet? Wij adviseren u graag over het optimaal inrichten van uw klantenservice.

Telefonische acquisitie - nieuwe klanten werven door callcenter SWJ Delft

Telefonische acquisitie

SWJ Resultancy heeft ruime ervaring met telefonische acquisitie. Wij kunnen dit gedeeltelijk of volledig voor u uit handen nemen.

Flexibele klantenservice Delft

Flexibele inzet personeel

Bent u tijdens drukte op kantoor of juist met de vakantieperiode onvoldoende bereikbaar voor uw klanten? U kunt flexibel gebruik maken van ons serviceteam dat alle inkomende en uitgaande communicatie voor u uit handen neemt.

Klantenservice training callcenter SWJ Delft

Trainingen op maat

Wilt u uw klantenservice optimaliseren? Wij kunnen voor uw organisatie trainingen op maat verzorgen, zodat uw klantenserviceteam effectiever en efficiënter contact met uw doelgroep onderhoudt en zo de klanttevredenheid vergroot.

Benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen?

Wanneer je dit formulier gebruikt, ga je akkoord met ons privacy statement.

SWJ Resultancy BV:
Noordeinde 30
2611 KH Delft

Telefoonnummer: 088-0204600
E-mailadres: info@swjresultancy.nl

Volg ons en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen: