UA-28947508-1

Advies klantenservice

/Advies klantenservice
Advies klantenservice 2019-08-06T12:08:54+00:00

Een vliegende start maken bij het verbeteren van uw klantenservice

Onze ervaren consultants en projectmanagers adviseren u graag hoe u dit op de beste manier kunt doen. Benieuwd?

Consultancy en advies klantenservice
Slider

De klantenservice is een essentieel onderdeel in uw organisatie

De klantenservice van uw bedrijf is nu belangrijker dan ooit. Klanten hechten veel waarde aan een goede afhandeling van hun vragen en door het internet en social media liggen uw bedrijven onder een vergrootglas. Uw klantcontact op de juiste manier inrichten is daarom van essentieel belang voor een succesvolle organisatie.

Advies van de consultants van SWJ Resultancy

Hoe stelt u uw klant tevreden? En hoe haalt u optimaal rendement uit uw klanten? Dat zijn vragen waar de consultants van SWJ Resultancy zich dagelijks mee bezighouden. SWJ Resultancy is een organisatieadviesbureau dat klantcontactmomenten optimaliseert, waardoor er een langdurige en waardevolle relatie ontstaat tussen u en uw doelgroep. Wij geven u graag advies omtrent uw klantenservice.

Onze werkwijze kenmerkt zich door onze transparante, klantgerichte en dienstverlenende instelling, zowel ten opzichte van u als van  uw (toekomstige) klant of leden. Wij onderscheiden ons in de markt door de kennis van specifieke branches en innovatieve en nauwkeurige uitvoering van projecten en opdrachten. Met deskundige en enthousiaste consultants begeleiden wij uw klantcontacten tot een succes.

Waarover adviseren wij u?

Tijdens het consultancytraject geven onze specialisten u advies en ontdekt u:

  • Welke organisatiedata en stuurinformatie op gebied van klantcontact uw organisatie nodig heeft

  • Via welke communicatiekanalen er met uw klanten wordt gecommuniceerd

  • Op welke momenten uw klanten contact met u opnemen

  • De reden waarom de klanten contact met u opnemen

  • Wat de kwaliteiten en leerpunten van uw klantcontactmedewerkers zijn

  • Op welke manier uw klantcontactafdeling kan worden aangestuurd

  • Hoe u uw bereikbaarheid zo optimaal mogelijk inricht

  • Hoe u personeel inplant zodat u geen tekort heeft, maar ook geen onnodige personeel inhuurt

  • Wat de belangrijkste quick wins zijn

  • Welke systemen u nodig heeft voor het faciliteren van uw klantcontactafdeling

  • Op welke manier u er voor kunt zorgen dat u ook bereikbaar bent tijdens storingen of andere onvoorziene omstandigheden

  • Op welke manier u wet- en regelgeving en intern beleid kunt implementeren wanneer het gaat om contact met uw (potentiële) klanten

Bent u benieuwd hoe wij u kunnen helpen?

Neem contact op

Focusbranches

Hoewel SWJ Resultancy actief is in diverse branches, zijn wij voornamelijk gespecialiseerd in de financiële dienstverlening, zorgaanbieders, en de branche van medische hulpmiddelen. Door de ervaring in deze branches hebben wij kennis van zaken en van uw doelgroep, hierdoor kunnen wij uw doelgroep kwalitatief van dienst zijn.

De financiële dienstverlening

SWJ Resultancy heeft jarenlange kennis en ervaring in de financiële dienstverlening en beschikt bovendien over een eigen AFM-vergunning.

Zorgaanbieders

SWJ Resultancy helpt verschillende zorgaanbieders bij het optimaal inrichten en uitvoeren van het klantcontact en het flexibel inzetten van personeel.

Medische hulpmiddelen

SWJ Resultancy ondersteunt bedrijven gespecialiseerd in medische hulpmiddelen bij de inkomende en uitgaande communicatie naar klanten en prospects.

Benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen?

Neem contact op