Contactcenter gespecialiseerd in medische hulpmiddelen 2020-01-09T14:23:03+00:00

Meer rendement uit uw klantcontact?

SWJ Resultancy is een organisatieadviesbureau gespecialiseerd in klantcontact voor organisaties branche van medische (consumenten) hulpmiddelen. Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?

Klantenservice medische hulpmiddelen
Slider

SWJ Resultancy, klantcontact expert op het gebied van medische hulpmiddelen

Dankzij jarenlange ervaring in de branche van medische (consumenten) hulpmiddelen hebben wij veel kennis van de markt en de doelgroep, hierdoor zijn wij in staat om de klantenservice van uw bedrijf volledig of gedeeltelijk uit handen te nemen. Klantcontact stopt niet na de communicatie met een klant, daarom gaat SWJ Resultancy hier verder. Naast het optimaal inrichten van uw klantcontact kunnen wij u ondersteunen bij het verkrijgen en inzetten  van klantdata die ontstaat uit het klantcontact. Op deze manier verkrijgt u inzichten die u weer kunt gebruiken in uw dagelijkse bedrijfsvoering en klantcommunicatie.

Neem contact op

SWJ Resultancy helpt bij plannen

SWJ Resultancy geeft u inzicht in wanneer klanten naar verwachting contact met u op zullen nemen. Hierdoor kunt u zich op drukte voorbereiden en kunt u uw bereikbaarheid door middel van een flexibel klantenserviceteam optimaliseren.

Over SWJ Resultancy

SWJ Resultancy is een organisatieadviesbureau dat klantcontactmomenten van onder andere organisaties binnen  de ‘medische (consumenten) hulpmiddelen’ branche optimaliseert. Hierdoor ontstaat een langdurige en waardevolle relatie tussen u en uw doelgroep. Onze werkwijze kenmerkt zich door onze transparante, klantgerichte en dienstverlenende instelling. Wij onderscheiden ons in de markt door onze kennis van specifieke branches. Met deskundige en enthousiaste medewerkers leiden wij uw klantcontacten tot een succes.

Klantencontact uitbesteden SWJ Delft

De dienstverlening

SWJ Resultancy helpt graag uw klantcontact te verbeteren. Dit doen wij op de volgende gebieden:

Klantenservice uitbesteden callcenter SWJ Delft

Klantcontact uitbesteden

Het is mogelijk om uw klantenservice en telefonische bereikbaarheid geheel of gedeeltelijk aan SWJ Resultancy uit te besteden.

Verbeteren van de klantenservice callcenter SWJ Delft

Consultancy klantcontact

Bent u benieuwd hoe u uw klantcontactcentrum zo effectief en efficiënt mogelijk inzet? Wij adviseren u graag over het optimaal inrichten van uw klantenservice.

Telefonische acquisitie - nieuwe klanten werven door callcenter SWJ Delft

Telefonische acquisitie

SWJ Resultancy heeft ruime ervaring met telefonische acquisitie. Wij kunnen dit gedeeltelijk of volledig voor u uit handen nemen.

Flexibele klantenservice Delft

Flexibele inzet personeel

Bent u tijdens drukte op kantoor of juist met de vakantieperiode onvoldoende bereikbaar voor uw klanten? U kunt flexibel gebruik maken van ons serviceteam dat alle inkomende en uitgaande communicatie voor u uit handen neemt.

Klantenservice training callcenter SWJ Delft

Trainingen op maat

Wilt u uw klantenservice optimaliseren? Wij kunnen voor uw organisatie trainingen op maat verzorgen, zodat uw klantenserviceteam effectiever en efficiënter contact met uw doelgroep onderhoudt en zo de klanttevredenheid vergroot.

Benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen?

Wanneer je dit formulier gebruikt, ga je akkoord met ons privacy statement.

SWJ Resultancy BV:
Noordeinde 30
2611 KH Delft

Telefoonnummer: 088-0204600
E-mailadres: info@swjresultancy.nl

Volg ons en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen: