Onze diensten 2018-10-08T13:45:44+00:00

Multichannel
Klantcontact

Het klantcontact kan op verschillende manieren worden ingevuld, maar hoe realiseert u de meeste groei, blijven de klanten tevreden en bent u bereikbaar?

Wij helpen u graag bij het inrichten en/of optimaliseren van uw klantcontact. Dit kan zowel door middel van outsourcing, managed insourcing en/of begeleiding van uw medewerkers op locatie.

Verhogen van rendement uit klantcontact

Binnenkomende en uitgaande telefonie, (proactieve) chat en e-mail

Advies, benchmarking, training & coaching en audits & quickscans

Analyseren, opschonen, verrijken en waarderen

Workforce
Management

Inzage in welke (potentiële) klanten er naar verwachting contact met u op gaan nemen, welke medewerkers heeft u hiervoor nodig en wat zijn nog meer zaken die drukte veroorzaken?

Deze vragen en uw overige vragen over planning kunnen wij voor u beantwoorden. Om dit te doen werken we volgens de schijf van zes. Deze geeft het volledig proces weer dat nodig is voor het inrichten van uw WorkForce Management.

Stuurinformatie
en inzichten

Wilt u inzage in uw klant- en organisatiedata?
Altijd en overal toegang tot uw data op een beveiligd platform?
Uw analyse tooling continu actueel hebben en behouden?
Wilt u uw klantdata ook zo effectief mogelijk inzetten?

Wij van SWJ Resultancy helpen u hier graag bij.
Bel of mail ons voor meer informatie en advies op tel.nr. 088-0204600 of via info@swjresultancy.nl.

Business intelligence (BI)
Data ontsluiten en locatie
Onafhankelijk beschikbaar maken

Analytics
Data transformeren

naar inzichten

Visualisatie
Bouw van interactieve
dashboards

Resultaat
Business georiënteerd
advies

Inzage in organisatiedata en stuurinformatie

Neem contact met ons op
Wij maken graag kennis met u!