Verbeter uw klantenservice met onze trainingen op maat

/Verbeter uw klantenservice met onze trainingen op maat
Verbeter uw klantenservice met onze trainingen op maat 2019-05-10T08:32:40+00:00
Verbeter uw klantenservice met onze trainingen op maat

Onze ervaren trainers adviseren uw klantenserviceteam graag. Benieuwd?

Klantenservice trainingen op maat
Slider

Klantenservice trainingen op maat

Wilt u uw klantenservice optimaliseren? Wij kunnen voor uw organisatie trainingen op maat verzorgen, zodat uw klantenserviceteam effectiever en efficiënter contact met uw doelgroep onderhoudt en u zo de klanttevredenheid vergroot.

We leren u onder andere op welke momenten u uw klantenservice het beste inzet, u de capaciteit van uw personeel volledig benut en hoe u stuurinformatie en organisatiedata optimaal kan inzetten.

Het trainingsprogramma

Op de eerste trainingsdag wordt gekeken naar de kwaliteit van de gesprekken die uw team voert, dit gebeurt op uw locatie. Vervolgens zal een basistraining over telefonische communicatie en klantgerichtheid worden samengesteld en gegeven aan uw werknemers en teamleiders. U kunt hierbij denken aan omgaan met bezwaren, kernvraaganalyse en wet- en regelgeving. Vervolgens wordt de theorie onder leiding van de trainer in de praktijk gebracht (coaching on the job). Op basis van de training en coaching on the job maakt de trainer per individuele medewerker een persoonlijk ontwikkelplan. Dit wordt, in overleg met de leidinggevende, de basis voor de verdere ontwikkeling van de medewerker.

Na een aantal weken dit in de praktijk uitgevoerd te hebben volgt een tweede kortere training. Tijdens deze training worden aandachtspunten geïnventariseerd en besproken.  De trainer coacht na de training de verschillende medewerkers en teamleiders wederom in de praktijk.

Deskundig klantenserviceteam

SWJ Resultancy is een organisatieadviesbureau met deskundige medewerkers en ondersteunt u graag bij het optimaliseren van uw klantcontact. Dankzij onze jarenlange ervaring, weten we precies welke strategieën het best ingezet kunnen worden. Het resultaat: verbetering van de bereikbaarheid en klanttevredenheid.

Bent u benieuwd hoe wij u kunnen helpen?

Neem contact op

Focusbranches

Hoewel SWJ Resultancy actief is in diverse branches, zijn wij voornamelijk gespecialiseerd in de financiële dienstverlening, zorgaanbieders, en de branche van medische hulpmiddelen. Door de ervaring in deze branches hebben wij kennis van zaken en van uw doelgroep, hierdoor kunnen wij uw doelgroep kwalitatief van dienst zijn.

De financiële dienstverlening

SWJ Resultancy heeft jarenlange kennis en ervaring in de financiële dienstverlening en beschikt bovendien over een eigen AFM-vergunning.

Klantenservice zorgaanbieders

Zorgaanbieders

SWJ Resultancy helpt verschillende zorgaanbieders bij het optimaal inrichten en uitvoeren van het klantcontact en het flexibel inzetten van personeel.

Klantenservice medische hulpmiddelen

Medische hulpmiddelen

SWJ Resultancy ondersteunt bedrijven gespecialiseerd in medische hulpmiddelen bij de inkomende en uitgaande communicatie naar klanten en prospects.

Benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen?

Neem contact op