Meer rendement uit klantcontact 2020-03-25T10:49:10+00:00
Optimale bereikbaarheid voor klanten
Heeft u ondersteuning nodig om de bereikbaarheid van uw bedrijf tijdens deze COVID-19 crisis optimaal te houden?
SWJ Resultancy staat voor u klaar!
UW BEREIKBAARHEID VERHOGEN?
Slider

Met SWJ Resultancy kiest u voor langdurige, rendabele klantrelaties

  • Kennis van uw markt

  • AFM-Vergunning

  • Jarenlange ervaring

  • Persoonlijk klantcontact
  • Enthousiast team

  • Optimaal bereikbaar

Meer rendement uit uw telefonische klantcontact

Uw klantenservice uitbesteden aan een klantcontactcenter kan de bereikbaarheid van uw organisatie vergroten en daarmee een positieve invloed hebben op de klanttevredenheid en resultaten van uw organisatie. SWJ Resultancy heeft jarenlange ervaring op het gebied van het verbeteren van klantcontact, beschikt over de benodigde faciliteiten en biedt u op maat gemaakte diensten om samen met u uw doelstellingen te behalen. Bovendien heeft SWJ Resultancy een team van deskundigen voor u klaar staan die u kan helpen met al uw vraagstukken op het gebied van het verbeteren van uw telefonische klantenservice en het juist inrichten hiervan.

Optimale bereikbaarheid

Tegenwoordig stellen klanten steeds meer eisen aan uw organisatie, zeker als het gaat om klantenservice. Als de bereikbaarheid van uw organisatie onvoldoende is, dan is de kans groot dat uw (potentiële) klanten overstappen naar de concurrent. Niet alleen op het gebied van bereikbaarheid zijn klanten veeleisender geworden: steeds meer klanten verwachten dat zij op meerdere manieren met uw organisatie kunnen communiceren. SWJ Resultancy helpt u bij het creëren van een multichannel oplossing waarmee u optimaal bereikbaar bent, zodat u geen klanten misloopt en zij optimaal te woord worden gestaan.

Ongestoord aan het werk

Komt u door uw inkomende klantoproepen niet meer toe aan uw kernactiviteiten? Bij de groei van uw organisatie neemt de inkomende en uitgaande communicatie vaak in een rap tempo toe. Het gevolg hiervan is vaak dat u niet meer toekomt aan uw dagelijkse werkzaamheden. SWJ Resultancy heeft jarenlange ervaring met het ontzorgen van organisaties als het gaat om het verbeteren van de klantenservice en kan al het inbound en outbound klantcontact voor u volledig uit handen nemen.

Uw klantenservice tijdelijk uitbesteden

Is er sprake van een vakantie of een drukke periode en bent u daardoor tijdelijk niet goed bereikbaar? Dan kan het gedeeltelijk uitbesteden van uw telefonische klantenservice verstandig zijn. SWJ Resultancy helpt u hierbij uit de brand. Wij kunnen u tijdens drukke periodes voorzien van een team die dit tijdelijk of voor een langere periode voor u opvangt.

Bent u benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?

Neem contact op

Focusbranches

Hoewel SWJ Resultancy actief is in diverse branches, zijn wij voornamelijk gespecialiseerd in de financiële dienstverlening, zorgaanbieders, en de branche van medische hulpmiddelen. Door de ervaring in deze branches hebben wij kennis van zaken en van uw doelgroep, hierdoor kunnen wij uw doelgroep kwalitatief van dienst zijn.

De financiële dienstverlening

SWJ Resultancy heeft jarenlange kennis en ervaring in de financiële dienstverlening en beschikt bovendien over een eigen AFM-vergunning.

Zorgaanbieders

SWJ Resultancy helpt verschillende zorgaanbieders bij het optimaal inrichten en verbeteren van het klantcontact en het flexibel inzetten van personeel.

Medische hulpmiddelen

SWJ Resultancy ondersteunt bedrijven gespecialiseerd in medische hulpmiddelen bij de inkomende en uitgaande communicatie naar klanten en prospects.

Benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen?

Wanneer je dit formulier gebruikt, ga je akkoord met ons privacy statement.

SWJ Resultancy BV:
Noordeinde 30
2611 KH Delft

Telefoonnummer: 088-0204600
E-mailadres: info@swjresultancy.nl

Volg ons en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen: