Onze top 5 van best gelezen blogs: lees, leer én breng in praktijk!

/, Communicatiekanalen, Klantenservice, Klanttevredenheid/Onze top 5 van best gelezen blogs: lees, leer én breng in praktijk!

Onze top 5 van best gelezen blogs: lees, leer én breng in praktijk!
Onze top 5 van best gelezen blogs: lees, leer én breng in praktijk!

Graag delen we een top 5 van onze best gelezen blogs met je. Om nog eens terug te lezen, om inspiratie op te doen of om je te verwonderen en je af te vragen hoe het nu eigenlijk binnen jouw organisatie geregeld is. Heb je nog vragen of opmerkingen? Neem dan vooral vrijblijvend contact met ons op.

De top 5

1. Welke manier van klantcontact past bij mijn doelgroep?

We móéten via WhatsApp met onze klanten communiceren. Want dat doet inmiddels toch bijna elk bedrijf? Dat horen we regelmatig terug van onze klanten in de praktijk. Maar, zeggen we dan, willen jullie klanten dat eigenlijk wel? Heb je ze dat ook gevraagd? En hoe ga je de kwaliteit van je reactiesnelheid borgen? Vaak blijft het dan even stil…Lees verder

2. Klantfrustraties: hoe kunt u ze vermijden?

We zijn allemaal klanten en we raken allemaal gefrustreerd door soortgelijke situaties. Meestal komen deze frustraties voort uit een slechte klantenservice. Als u uw klantenservice wilt verbeteren…Lees verder

3.Hoeveel menselijke, bruikbare antwoorden geven chatbots nu écht in praktijk?

Het is helemaal van nu: chatbots die vragen van klanten en relaties beantwoorden. Je herkent het zelf vast ook wel: wanneer je belt naar een willekeurige verzekeraar, pakketbezorger of andere grote instelling, dan is het niet vanzelfsprekend dat je persoonlijk contact met een medewerker krijgt. Niet zelden heb je… Lees verder

4. 8 tips om uw klantenservice te verbeteren…

Hoe kunt u ervoor zorgen dat uw klantenserviceteam bekwaam, empathisch en betrokken is bij uw klanten? Wat is het belangrijkste dat u kunt doen om de relatie met uw klanten te verbeteren? Het antwoord is net zo voor de hand liggend als…Lees verder

5. 5 voordelen van een proactieve communicatie met klanten

Proactieve communicatie is een belangrijk onderdeel van de klantenservice. Het maakt de klantreis makkelijker en inspireert klanten om loyaal te blijven aan uw bedrijf. Uit onderzoek van CEB Global blijkt dat 9 van de 10 klanten niet loyaal blijft aan… Lees verder

Even sparren?

Neem contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek en haal meer rendement uit je klantcontact.

2020-03-16T14:50:45+00:00