Wft contact center met AFM vergunning 2020-01-09T13:57:19+00:00

Wft contact center met AFM vergunning

SWJ Resultancy ondersteunt bedrijven uit de financiële dienstverlening bij het optimaal inrichten van het klantcontact.

Slider

Expert op het gebied van financiële dienstverlening

Door onze jarenlange kennis en ervaring in de financiële dienstverlening hebben diverse financiële instellingen SWJ Resultancy gekozen om een samenwerking aan te gaan op het gebied van klantcontact. Uniek aan SWJ Resultancy is dat wij beschikken over een eigen AFM-vergunning. Met deskundige medewerkers helpt SWJ Resultancy u graag met het optimaal inrichten van uw klantcontact.

AFM Vergunning callcenter SWJ Delft

Uw klantenservice flexibel uitbesteden, advies en trainingen op maat

Het is mogelijk om uw klantenservice geheel of gedeeltelijk aan ons uit te besteden, zodat u optimaal bereikbaar bent. Dit kan voor een lange, maar uiteraard ook voor korte periode. Houdt u het klantcontact liever op uw eigen locatie? Het is bij SWJ Resultancy ook mogelijk om advies rondom uw klantcontact in te winnen. In dat geval komen wij bij u langs op locatie om te observeren wat er goed en minder goed gaat. Aan de hand van deze bevindingen geven wij advies op maat.

SWJ Resultancy is een organisatieadviesbureau dat klantcontactmomenten van onder andere financiële dienstverleners optimaliseert. Hierdoor ontstaat een langdurige en waardevolle relatie tussen u en uw doelgroep. Onze werkwijze kenmerkt zich door onze transparante, klantgerichte en dienstverlenende instelling. Wij onderscheiden ons in de markt door onze kennis van specifieke branches. Met deskundige en enthousiaste medewerkers leiden wij uw klantcontacten tot een succes.

De dienstverlening

SWJ Resultancy helpt graag uw klantcontact te verbeteren. Dit doen wij op de volgende gebieden:

Klantenservice uitbesteden callcenter SWJ Delft

Klantcontact uitbesteden

Het is mogelijk om uw klantenservice en telefonische bereikbaarheid geheel of gedeeltelijk aan SWJ Resultancy uit te besteden. 

Verbeteren van de klantenservice callcenter SWJ Delft

Consultancy klantcontact

Bent u benieuwd hoe u uw klantcontactcentrum zo effectief en efficiënt mogelijk inzet? Wij adviseren u graag over het optimaal inrichten van uw klantenservice.

Telefonische acquisitie - nieuwe klanten werven door callcenter SWJ Delft

Telefonische acquisitie

SWJ Resultancy heeft ruime ervaring met telefonische acquisitie. Wij kunnen dit gedeeltelijk of volledig voor u uit handen nemen.

Flexibele klantenservice Delft

Flexibele inzet personeel

Bent u tijdens drukte op kantoor of juist met de vakantieperiode onvoldoende bereikbaar voor uw klanten? U kunt flexibel gebruik maken van ons serviceteam dat alle inkomende en uitgaande communicatie voor u uit handen neemt.

Klantenservice training callcenter SWJ Delft

Trainingen op maat

Wilt u uw klantenservice optimaliseren? Wij kunnen voor uw organisatie trainingen op maat verzorgen, zodat uw klantenserviceteam effectiever en efficiënter contact met uw doelgroep onderhoudt en zo de klanttevredenheid vergroot.

Benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen?

Wanneer je dit formulier gebruikt, ga je akkoord met ons privacy statement.

SWJ Resultancy BV:
Noordeinde 30
2611 KH Delft

Telefoonnummer: 088-0204600
E-mailadres: info@swjresultancy.nl

Volg ons en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen: